Recenzie (186)
David Holmes: Chlapec, který přežil (2023)
Vážme si, čo máme.
Monstrum (2022) (seriál)
Dal by som 5*, keby to vsetko dali do 3 dielov. Zbytočne to natahovali. Inak Evan Peters ako vždy top level.
Top Gun: Maverick (2022)
Cool 😎
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Veľmi pekne to spracovali. 90% úspechu prikladám castingu k tomuto seriálu. Neskutočná chémia je medzi nimi.
Jigeum Uri Hakgyoneun (2022) (seriál)
Miestami by som dal odpad, ale boli tam aj scény, ktoré mi vyrazili dych v dobrom slova zmysle. Asi nikdy som sa nerozhodoval koľko dám hviezd tak dlho ako teraz.
Vlak do Pusanu (2016)
Chcel by som jednu plesknúť scenáristovi.
Chlapec, kterému říkají Vánoce (2021)
Asi už som starý na takéto rozprávky. Zbytočne zdĺhavé. Mám pocit, že za môjho mládi sa vyrábali kvalitnejšie rozprávky.
Homár (2015)
☆ Dávam za myšlienku, ale to prevedenie ma skoro psychicky zničilo. Ešte pol hodinu a odpadol by som asi.
Silnejší (2017)
Jake Gyllenhaal je proste trieda a spolu s Tatianou vytvorili velmi silný, emotívny, filmový zážitok.
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Toto je veľdielo. Z vojenských filmov, čo som videl pre mňa zatiaľ najrealistickejšie bojové scény. Fakt klobúk dole každému, čo sa podieľal na tvorbe tohto skvostu.