Recenzie (306)
Drakuloviny (1995)
Nějak jsem hledal další film od Nielsena, který jsem ještě neviděl a narazil jsem na tento. Začátek filmu se mi líbil, ale pak to šlo už pěkně z kopce, člověk se zasměje (občas), ale pak jsem spíš přemýšlel, proč se tenhle film vůbec natočil.
Pašerák (2018)
Krásná podívaná, Eastwood může hrát kdykoliv, cokoliv a v každém věku. Jediná věc, která mě mrzela je ten konec, ale co se dá dělat :)
Hrdinovia ohňa (2017)
Filmy podle skutečné události mám rád, některé dopadnou dobře a některé ne. Tento patří do druhé kategorie, hezky natočené a poutavé.
Antológia mesta duchov (2019)
Začátek filmu byl velmi ponurý jakož i celý film, ale postrádalo to šmrnc, divák čeká, že se něco stane a ono se vlastně nestane téměř nic. Takže tam člověk sedí a přemýšlí nad tím, kdy bude konec. Dialogy herců postrádaly smysl a hlavně to bylo všechno zpomalené. Otázka typu: Nemáš prášky na spaní..pak 10 sekund nic...odpověď na co?...10 sekund nic...odpověď...na spaní :))
Bílá karavana (1963)
viděno v KVIFF, nebyl to vůbec špatný film. Příběh o ovečkách a ovčácích jak putují přírodou a co během toho zažívají.
Navždy a ďaleko (1992)
Není to vůbec špatný film, ale myslím, že měl navíc. Začátek byl fajn, pak se to v té Americe trochu zvrtlo a konec ušel.
Som číslo štyri (2011)
No rozhodně to není špatný film, čekal jsem to horší, přišel mi lepší než např. aliance/divergence a i lepší než stmívání. Trochu si říkám, že je škoda, že nebylo pokračování a že nevyšly knihy v CZ.
Aquaman (2018)
Jeden trojzubec vládne světu, jeden jim jen káže...:) jediný co se mi asi líbilo byly sem tam pěkné efekty a Amber Heard. Jinak asi nejhorší "man" co jsem kdy viděl. Dialogy snad vytvářelo dítě a černá moucha tam byla naprosto zbytečná. Hlavně ať není dvojka.
C.B. Strike - Volání kukačky (2017) (séria)
Po přečtení knihy jsem si říkal, že se podívám i na filmové zpracování a moc mě to nepotěšilo, bylo to chaotické, herecky nevýrazné.
Smrtiaci príliv (2016)
Poté co jsem se namlsal filmem Nebezpečná laskavost jsem si řekl, že se podívám na další film s Blake. Hodně dlouho jsem přemýšlel, jestli tomu dám 20 % nebo 40%, chvíli jsem měl pocit, že to velmi silně konkuruje filmu žraločí tornádo apod. Příběh jednoduchý a žralok naprosto dokonalý :)) Spíše než horor, tak bych řekl že to je pěkná komedie. Ale co, Blake tam byla v plavkách ne? :)