Obľúbené filmy (10)
Prokletí domu Hajnů (1988)
podle mě nejlepší psychologický film z české produkce, hned následován Petrolejovými lampami
Profesionál (1981)
Vtedy na Západe (1968)
Dom obesenca (1988)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Indočína (1992)
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Čtyři dohody (2013)
Fakt úžasný, přidávám do top 10.