Recenzie (133)
Vládcovia nebies (2024) (seriál)
Více než kvalitní válečný seriál z 2.světové války který se může hrdě postavit vedle svých bratříčků BoB, The Pacific. Herci byly perfektní a do rolí ošlehaných pilotů létajících pevností mi seděli jak prdel na hrnec. Jen co mě občas do očí tlouklo byly vizuální efekty, kdy to prostě bylo až moc viditelné na tak finančně masivní sérii od AppleTV. Ale to je tak vše co mi vadilo a na výsledném hodnocení to nic nemění. Já jsem spokojený a jsem rád že něco takového jako Vládcové nebes vzniklo. 5*
Dny zrady I. (1973)
Zavolejme rudou armádu na pomoc..! Film je strašná komoušárna, ale nevím proč mě se to líbí asi možná pro to jak to zvládl Vávra před 51 lety natočit..
31. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2023 (2024) (relácia)
Dno jako každý rok…
Vládcovia nebies - Ôsma časť (2024) (epizóda)
Díl více méně zase kvalitní ale docela mi vadí že vždy se nakousne nějaká příběhová linka která se pak jen tak usekne a je konec, viz Crosby a ta buchta… ale i tak krásných 5* a hurá do finále…
Kosmonaut z Čech (2024)
V téhle sračce chyběla už jenom Geislerová… Odpad 👎🏻
Metóda Markovič: Hojer - Cesta k svetlu (2024) (epizóda)
Tak se nám Láďa shoupl na provaze a je konec, škoda že nám to tak rychle uteklo a už se teď začínám těšit na potencionální druhou sérii s vrahem Strakou. 5*
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Mistrovské dílo Voyo.cz, čekal jsem hodně ale tohle mě vystřelilo z bot. 5*
Vládcovia nebies - Siedma časť (2024) (epizóda)
Zase kvalitní díl. Něco tomu možná chybělo ale kvalitu si to drží… 4*
Vládcovia nebies - Šiesta časť (2024) (epizóda)
Zase díl na vysoké úrovni, sice není moc akční ale konec kdy se Buck a Bucky setkají v Sulagu Luft III tak to byla paráda
Metóda Markovič: Hojer - Chyba systému (2024) (epizóda)
Zas a opět bez jediné chyby. Jasných 5*