Recenzie (192)
Firma (1993)
Cruise hraje svoji osobu.Něco jak v soukromém životě-sekta.Sekty nemám rád.Nemám rád jeho osobu.
Thor: Temný svet (2013)
Proti skvělému prvnímu dílu lepší průměr.
Thor: Ragnarok (2017)
Proti skvělému prvnímu dílu a průměrnému druhému udělal Waititi z třetího naprostou frašku.
Thor (2011)
Vynikající.
Justice League (2017)
Úžasný příběh a hlavně triky.Jediná chyba, že nebude delší sestřih.
Pí a jeho život (2012)
Východní filosofie.Proč ne.
Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002)
70%.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
70 %.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
70 %.Epizodě VIII jsem 10% přidal.
Legenda o Tarzanovi (2016)
Trikově velice slabý film.Příběh taky slabý.