Recenzie (1 068)
Black Sabbath Story Vol. 2, The (1992) (hudobný videoklip)
Bomba, co dodat. Více zde
Iron Maiden: En Vivo (2012) (koncert)
Iron Maiden. Ikona co umí vždycky naplnit stadiony. Další info zde.
Metallica: Through the Never (2013)
Tak jasně. Tento film je vlastně jen jednou z mnoha masáží, které Metallica a její marketingový tým dokonale ovládají. I samotný brand pro tento film má obrovský záběr (viz. třeba tričko Metallica s logem filmu). A klobouk dolů!
Ľadové kráľovstvo (2013)
Na můj vkus moc muzikál, ale pobavilo. Více zde.
Štvanec (2012)
Zas takova pecka to neni
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Od Begbintonova jsem čekal teda mnohem více. Doufám, že příště se polepší. Nevadí mi ten debilní námět, to vůbec ne, ale to zpracování je nahony vzdáleno tomu co rejža s tímto divným jménem umí.
Amazing Spider-Man (2012)
Po shlédnutí filmu musím dát sám sobě za pravdu - předělávat Raimiho sérii bylo zbytečné. Tenhle Spiderman nesahá prvnímu - pravda notně dětinštějšímu - ani po kotníky. Jsem dokonce tak znechucen, že si možná nechám další díl i ujít.
Prometheus (2012)
Mě se líbí ten look, který chtěl Scott prequelu dát. Cítím tam prostě tu původní sérii a to je fajn. Za mě dobrý
Snehulienka a lovec (2012)
Prznění pohádek je v kurzu a někdy to nevadí, tenhle kousek je ale celkem zbytečný.
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
Čekal jsem hodně, dostal jsem průměrný sci fi flák, ze kterého si dohromady vlastně nic nepamatuju. Ale marketingová masáž byla vydatná, to zas jako jo