Obľúbené seriály (10)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Chci bejt spisovatel, bydlet v Hollywoodu, denně kalit, fetovat a přitom šukat pokaždý jinou ženskou. A pak o tom napsat knížku, abych měl zase rok za co žít. Splnění americkýho snu. Tady mi někdo přečetl myšlenky, protože Hank Moody je moje alter-ego, který se probudilo. A Natascha je moje láska největší.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017)
Fincherův crossover ZODIACa a HOUSE OF CARDS. Psychologická studie lidských duší. Nejlepší jsou na tom ty rozhovory s vrahy. Nikdo neumí natočit tak záživně dialogy 2 až 3 lidí tak jako David Fincher.
Temný prípad (2014)
První série s MacKónehym a Woodym je nesmrtelná. Cinematický pojetí seriálu do té doby nevídané. Bohužel druhá sérka s Colinem už je slabší a její emocionální dopad na diváka je zapomenutíhodný.
Simpsonovci (1989)
Nejlepší animovanej seriál všech dob. Co mám jinýho psát? Všichni víme, o čem je řeč. Obdivuhodný, jakou úroveň kreativity si seriál drží po dobu již téměř 30 let, kdy laťka vůbec neklesá.
Plastická chirurgie s. r. o. (2003)
Nepředvídatelný, naprosto amorální, politicky nekorektní, sexistický, zvrácený a tak neskutečně zábavný seriál. Prostě něco pro mě, nic takovýho tu ještě nebylo.
Mestečko Twin Peaks (1990)
Tak sofistikovaně propracované postavy snad nikde jinde neuvidíte. Každým dílem je to složitější a ještě víc nervydrásající. Když to nakonec dokoukáte, stejně jako já zřejmě nepochopíte. Ale budete ohromeni. Tak proč to rozebírat?
Dexter (2006)
Mestečko South Park (1997)
Ve svý době to nemělo obdoby. Tomuhle vděčim za rozšíření mojí bohatý slovní zásoby. Kult.
Ash vs Evil Dead (2015)
Malá Velká Británie (2003)
Sebereflexe britský mentality jako takový vyhrocená do maximálního možnýho měřítka. Kdo v Británii nikdy nežil, nepochopí a těžko plně docení, jak moc je tenhle seriál výstižný.