Posledné recenzie (4)
Dospeláci 2 (2013)
Začátek filmu byl docela vtipný, člávěk se pobavil, ale konec to zabil. 2* za Salmu
Hračky Jamese Maye (2009) (seriál)
Skvělé a velkolepé. Víc k tomu nemusím říct.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Dostal jsem přesně to, co jsem chtěl. Trochu mě mrzí nevyužití Liho, ale zase mě velice potěšil Van Damme. Role záporáka mu fakt sedla. Za mě je to jasná 5.