Recenzie (248)
Simpsonovci vo filme (2007)
"Já fvolím nummer drei!!!!"
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
J...ť na emócie! " je zvláštne počuť takto rozprávať niekoho, kto má vlasy.......". Absolútna bomba! Niekedy troška prehnané ( F35 ), ale nechýba tomu to čo chýbalo M:I:III - poriadne chlapské gule! Dedo Brjús Vilis nám ukáže, že nemá problém zmlátiť bez okolkov " asian hooker bitch", zostreliť vrtuľník policajnou Crown Victoriou ( zase sa potvrdilo, že je to najdevastovanejí typ auta vo filmoch ). Len Wiseman predvádza že si s akciou rozumie. Asi najlepšia akcia tohto leta a záverečná pieseň Fortunate Son ma veľmi potešila
Taxi 4 (2007)
Mali to radšej dať Letterierovi.........ale to by asi Krawczyk nedopustil.......
Úplná šupa (2007)
Sranda založená na sústavnom hádzaní niečoho niekomu do hlavy ma nedostala
Blade (2006) (seriál)
Goyerovi by som do ruky nedal nabitú zbraň, nieto scenár!!!!!!!
Krvavá odveta (2006) (TV film)
Na televízny film prekvapivo veľké. Inak bežný politický epos s dobrými hereckými výkonmi.
Loose Change 2nd Edition (2006)
Naozaj pútavé. A ak niekoho neprijmú na filmovú školu tak NEZNAMENÁ, že nemá talent!!!!! Tto len tak pre niektorých nedonosených jedincov............
Mafstory (2006) (seriál)
Prvá séria bola najlepšia, Vanek ako Pipina/Béla bol neprekonateľný!
Miami Vice (2006)
Môj chtíč ostáva neuspokojený.
Mission: Impossible 3 (2006)
HUNTA SOM SI KONEčNE ZAMILOVAL!!!!!