Recenzie (51)
Hnüs (2019)
Ať se jde vysrat Bohemian Rhapsody nebo Rocketman, tohle byla jízda.
Whiplash (2014)
Bezpochyb nejlepší hudební film který jsem kdy viděl. Užasné herecké výkony doplněné skvělou kamerou. Patří do kategorie MUST SEE.
Na západní frontě klid (2022)
Jakožto fanoušek knižní předlohy a událostí týkající se první/druhé světové války mě film vůbec nenadchl. Bohužel pro mě veliké zklamaní.
Prísľuby z Východu (2007)
Film kterému jsem se hrozně dlouho vyhýbal a na štěstí jsem mu dal šanci. Uchvátila mě atmosféra, realističnost a herecký výkon Mortensena ruského podsvětí v Londýně.
Trojuholník smútku (2022)
Asi jsem barbar a buran ale tento film jsem bohužel nepochopil a neocenil. Do dneška z toho mam smíšené pocity.
Soudkyně Barbara (2015) (relácia)
Je to sice bizár ale s flaškou vína (vodky) je to užásná podívaná.
Zo života chlapca (1993)
Surový a drsný film plný užasných hereckých výkonů. Pocit uzkosti po dokoukání a zjištění že film je podle skutečných udalostí se mě držel několik dní.
The King's Man: Prvá misia (2021)
Po předchozích dvou dílech jsem doufam v alespoň podobnou kvalitu, bohužel jsem byl zklamán. Po zabití “hlavní” postavy jsem šel do kolen a film jsem dokoukal jen abych ho mohl ohodnotit.
Thor: Láska a hrom (2022)
Není to dobrý, není to záživný a není to ani vtiplný (což jsem po ragnaroku doufal)…Jediná otázka je proč to tedy vůbec je
Fontána (2006)
Na tento film je potřeba mít alespoň trojciferné IQ, což ja bohužel nemám. Šibalba