Obľúbené seriály (10)
Gallipoli (2015)
Tak asi takhle nějak si představuju válečný seriál. Tohle je rozhodně jeden z nejlepších seriálů z Velké války posléze tedy 1.světové války a to ještě o bitvě která se často dává bokem a pořád dokola se jenom omílají jatka na západní frontě v zákopech, ale právě i tady je vidět, že nejenom ve Francii, ale i právě tady v Gallipoli u Dardenelského průlivu šlo o nesmyslné vedení války tehdejší generality a o nesmyslné posílání mladíků po tisících do nesmyslných útoků přímo na smrt. Za mě plnej počet hvězd!
Pacifik (2010)
The Pacific podle mě stojí spolu s Bratrstvem neohrožených v čele nejlepších válečných seriálů z 2.světové války, ačkoliv každý odehrávajíc se na jiné polovině planety. Víc není třeba vypisovat.
Bratstvo neohrozených (2001)
Super seriál z prostředí 2.světové války z produkce HBO. Pro drtivou většinu skalních fanoušků válečných filmů a seriálů tenhle seriál prostě tak nějak zkultovněl. Netřeba víc dodávat.
Muž z Vysokého zámku (2015)
Jeden z nejlepší seriálů v součastnosti. První série je trochu ze začátku zdlouhavá než poznáte hlavní postavy, tak jako v knize, ale potom je to fantazie. Sice to nekopíruje uplně knižní předlohu a to si myslím, že je jedině dobře, poněvadž v knize to jde všechno hrozně rychle a po dvou sériích by jsme už byli s nápadem Philipa K. Dicka v seriálu hotový, kdežto tvůrci seriálu přidávají další a další zápletky a tím pádem dostaneme určitě od Amazonu víc dílů což je dobře. Jinak za mě *****
1864 (2014)
Jako vynechat skoky do současnosti a je to topka! Takových seriálů by mohlo být víc. Za mě plnej počet hvězd.
Czas honoru (2008)
No co k tomuhle skvostu dodat? Snad jen, že krom slabší šesté série je to špička ve svém žánru a že soundtrack Bartosze Chajdeckiho plus písničky co zpívá Katarzyna Sawczuk v sedmé sérii (Powstanie) se mi fakt líbí. Jeden nedostatek bych, ale našel. Kdyby němci mluvily mezi sebou německy bylo by to ještě lepší.
Babylon Berlín (2017)
Parádička Volker Bruch a Liv Lisa Fries se mi tady zapsali do deníčku skvělých dvojic.Těším se na další jejich spolupráci a nebo jako práci jednotlivců v nějakém podobném snímku ze stejného žánru či podobného období.
SS-GB: Hitler v Británii (2017)
Jako už ten nápad, že Němci porazili Británii mě přitáhnul a musím říct, že se i zadařilo, ale kvalit The Man in the High Castle to nedosahuje.
Svět ve válce (1973)
Hudba od Carla Davise je vážně parádní a do téhle dokumentární série se vážně hodí. Jinak super dokumentární cyklus mapující 2. Světovou válku.
Černobyl (2019)
Já vážně sám ani nevím co bych k téhle minisérii dodal. Většina už je tu napsána. Snad jen, že se v podstatě chová jako takový dokument. Prostě rekonstruje to co se stalo v Černobylu, ale po celou dobu v hutné ponuré atmosféře, která dostane snad každého. Což se k tomuhle tématu jaderné katastrofy hodí. Tahle minisérie mi zase připoměla to, že máme být rádi, že už SSSR neexistuje.