Recenzie (100)
Traja muži a nemluvňa (1985)
Prvy krat musim povedat, ze kopia je omnoho lepsia. Toto bolo nudne, dlhe a o nicom. Chybala tomu ta lahkost americkej verzie.
Snehulienka (2012)
Prerobit nieco tak notoricke zname je veeeelka chyba. Cely film clovek len rozmysla - To je zle, to tiez. To tak nebolo. A tie kulisy :/
Baby na ťahu (2012)
Akozto niekto kto nema rad Kirsten Dunst, musim povedat, ze prvy krat mi ukazala, ze vie hrat. Za to a za Islu Fisher jedna hviezda.
The Trap (2007)
Moc som tomu nerozumela, kedze je to bez titulkou a este tak zle ozvucene. Kto to chce vidiet: http://www.dailymotion.com/video/x38kxi_the-trap_shortfilms
Absolvent (1967)
Ked citam tie ospevne komentare, nestacim sa divit. 1. Je to nudne, nudne a este raz nudne. 2. Tato hudba mi nic nehovori 3. Pred logikou a znazornenim spravanim postav mi rozum stoji 4. Nic kultovne ani uzasne na tom nevidim *za Hoffmana
Salón (2005)
A ze belosi su rasisti..
Unesená: Príbeh Elizabeth Smartovej (2003) (TV film)
Mozno to nie je naj film na svete, ale rozhodne ma useky na ktore asi nikdy nezabudnem.
Taxikár (1976)
Konecne som si to pustila z TV, kedze inde mi MKV nejde, a cakala. Ako prve som spozorovala neskutocne neprijemnu az odpornu hudbu, potom nudny zaciatok. A tak to pokracovalo, az kym som to nevzdala. Cas je vzacny, a kedze mi to nejde ani pretacat, nehodlam ho takto mrhat.
Vtedy na Západe (1968)
Hudba je uzasna, ale je to na mna nudne, dlhe..........a bez charizmy :)
Vymedzený čas (2011)
Tak uzasny napad, tak vela sa z neho dalo vytrieskat a tak velmi to zahodily... z konca som neskutocne sklamana..