Recenzie (1 013)
Strata pamäti (2004)
So zvysujucim poctom videni, rastie u mna vyska hodnotenia tohto filmu. (Co si myslim, ze nie je len moj problem.)A to je jeho slabina. Mal byt jasny po prvom vzdliadnuti...
Scarface (1983)
Pekne dielo, ale co nemozem rozchodit, je zaverecna strielacka. Vsetci boli slepi a na muske, len zdrogovany Al bol "king"....Skoda.
500 dní so Summer (2009)
Mne naopak, vadilo to nezmyselne skakanie v case a ten priblbly tanec na namesti...Tiez som marne hladal dovod rozchodu...
Diabol nosí Pradu (2006)
Koniec trosku pre "efekt", ale ved preto sa tocia filmy. Pekne.
Vinyan (2008)
Takze toto bol horor? Jedno velke sklamanie a vobec nechapem to vysoke hodnotenie u niektorych. Snad ta priroda bolo jedine, co stalo za pozeranie. SPOILER*** Lezim v jame, hadzu na mna hlinu a ja sa vobec nesnazim po tej hline dostat von...Ide na mna huf deti a ja sa len prizeram, ako ma "sejmu"...***** :(
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Filmy si vyberam hlavne podla hodnoteni na csfd. Takto to bolo aj s tymto. Vacsinou o filme vopred nic neviem, Ernie mi bol dost povedomy, ale stale som ho nevedel zaradit. (Par krat som si kladol otazku, ako naucili retardaka takym vykonom pred kamerou. ..) Az zaverecne titulky ma "osvietili" a pochopil som, ze ten "maly chlapec", je naozaj velky herec. A ked sa vam bude zdat, ze zivot je voci vam tvrdy, pozrite si tento film...
Červený pás (2008)
Aj ked som uplne vsetko nepochopil, nevadi! Pochopil som odkaz, zavidel som Hlavnemu hrdinovi jeho 5 minut slavy a neskutocne som si to cele uzival. Ale kto neviete o bojovych umeniach nic, kludne dajte aj "odpad"! Po druhom videni 01.2017, znizujem hodnotenie, zrejme aj pre to, ze par hluposti som tam nasiel a uz som vedel "vysledok", tak to nemalo pre mna az taky vysledny efekt.
Absolvent (1967)
Hmm, asi som pozeral nejaky iny film...
Olovená vesta (1987)
Ja som nieco podobne v prijimaci na vojne zazil (pravda major XZ!), takze o to viacej "smekam". Je to tak realisticke az som opat po 30 rokoch opat na tej vojne bol. Skoda tej strednej casti, ktora bola pomerne hlucha. Zaver so sniperom opat vyborny, i ked mi tam par veci nesedelo. (Strielal ostrelovackou, alebo sapikom? Dost lahko sa nechal nachytat, ale ved amici su Profici :). Chybala mi tam tiez nejaka vacsia previazanost s drilom v uvode. A nervy tlstocha praskli uplne v nevhodnom case...Takze jednu * uberam.
Walk Hard: The Dewey Cox Story (2007)
Kedze som o filme nic vopred nevedel, zarazil ma "14" rocny Coxo a jeho "12" rocna partnerka. A potom som si povedal zeby parodia? A uz som sa len skvele bavil...