Recenzie (277)
Návod na dokonalou rodinu (2021)
Jsem přesná cílová skupina pro film (rodič kolem 40tky), takže mě fakt moc sedl. Líbila se mi kombinace komedie a rodinného dramatu. Někdo (kdo se nezajímá o rodičovství v širším spektru) ten vtip možná nepochopí. Film krásně zobrazuje, jak je tlak na výkon v dnešní společnosti ubíjející. Nedivím se, že tolik dětí i dospělých končí u psychiatrů.
Kurz manželskej túžby (2021)
Nechápu to nízké hodnocení. Mě film tedy moc sednul. Asi jsem cílová skupina. Podle mě parádní úsměvná komedie. Když všechno budete brát s nadhledem, rozhodně se pobavíte.
Rodinné hry (2022) (seriál)
Přiznávám, příběh je dosti přitažený za vlasy, ale... mě to fakt bavilo! I způsob, jakým to bylo natočené. Postupné odkrývání, jak to doopravdy. A vyzdvihla bych originální hudbu! ;-)
Láska ve vile (2022)
Tom Hopper * Sem tam humor * Atmosféra Itálie * Neboli Tom Hopper je sympaťák každým coulem, a když se k jeho lišáckému úsměvu přidá britský akcent, rozhodně by si získal i mě. Škoda, že hlavní hrdinka mi moc nesedla. Vybrala bych k němu typově úplně jinou herečku. Film jako takový zařazuju do kategorie "odpočinek po náročném dni s dětmi". Jako jednohubka ke sklence vína nebo žehlení fajn. ;-)
Z každého konce (2022)
Oddechový film pro holky (no dobrá, i pro ženy, protože ani já už nejsem nejmladší). Je to moc milý film se sympatickou hrdinkou. Aneb jak může skončit osud, pokud jedna událost dopadne anebo nedopadne...? V každém případě, jak Janek zpívá: "Svět se točí a všechno bude fajn!" A to je prostě fajn. ;-)
Jedine Tereza (2021)
Je to takové hloupoučké, ale milé. A Veroniku Khek Kubařovou mám moc ráda. A dokonce jsem si i sem tam lehce zasmála. Odpočinkový film, u kterého člověk vypne. ;-)
Já jinak (2022) (seriál)
Pro mě je tenhle seriál jako zjevení. Hurá! Konečně se objevuje téma traumat a jejich léčení i v komerční sféře. Seriál názorně ukazuje, jak můžou osudy našich předků a jejich i naše nevyléčená traumata ovlivňovat naše životy. V seriálu uvidíte praktickou ukázku rodinných konstelací. Najdete v něm hloubku, emoce, lásku i zklamání... Určitě to není seriál pro každého, ale lidi s otevřenou myslí si z něj určitě vezmou to, co zrovna potřebují.
Stranger Things - Season 4 (2022) (séria)
Napadá mě k tomu napsat toto: To opravdu měli tolik času na to, aby si promlouvali do duše? Vždyť sakra potřebovali bojovat! A ne zrovna v tu chvíli rozebírat, jestli se tedy mají rádi nebo ne. I tak je to zábavná podívaná. I když tahle série mi víc přijde cílená na teenagery.
Hotel Transylvánia 2 (2015)
Prostě super animák, který je plný špeků i pro dospělé. Jeden z mála, u kterého opravdu vydržím koukat, aby nějaký ten vtípek neunikl. ;-) A děti baví taky, jen co je pravda.
Letní úlet (2022)
Asi se na to koukám jinýma očima než zbytek hodnotících. Mně to přišlo jako strašně milý film o jednom super létě s párem, mezi kterým to jiskřilo. Hlavní hrdinka se mi hrozně líbila, být chlap, asi se zamiluju. Já vím, bylo to klišé... "divná holka, která je ve skutečnosti úplně normální a navíc krásná, se spřátelí s těmi normálními a zamiluje se, přijde nějaká hádka a pak se usmíří a je tu happyend"... ale mě se na to prostě hezky kouká. A kéž by to bezstarostné mládí bylo zpátky. :-)