Posledné recenzie (8)
Pandemonium (2023)
Tak jako mám rád francoouzké horory a filmy všeobecně, tak tohle klidně vynechte. Vážně. 98% filmu je docela nezajímavý, i když jsem občas zabrouzdal na FB, ale posledních pár minut to všechno sestřelilo do totálních sraček. Quarxx nebo jak si ten pablb říká, je asi tako frantíkovský Uwe Boll.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Já to věděl, že to ti dva debilové zase poserou.
Three-Body (2023) (seriál)
Na tohle se tak krásně kouká, až mi to přijde jako meditace. Je až s podivem, jak klidná dokáže být kamera a jak nádherné záběry dokáží kameramani vykouzli několikrát během jednoho jediného dílu. Styl vyprávění se v naší krajině asi neuchytí, stejně jako fantastická hudba a zvukový doprovod. Knihy jsem nečetl, ale mám je naposlouchané z audioknih. Ale tohle jsem nečekal. Hluboká úcta před uměním které Čína předvádí v posledních letech v oblasti kinematografie.