Recenzie (61)
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Hlavní padouchova jeskyně z šedého polystyrenu, triky rozmazané + chráníme planety před globálním oteplováním i ve filmu je podle mne ubohé...
John Wick 4 (2023)
Superman alias J. Wick...
The Adventures of Pluto Nash (2002)
Klidně mě sežerte, ale pro mě je to sci-fi oddechovka. A Eddie je prostě Eddie...
Docent - Presso s mliekom (2023) (epizóda)
Nudááá, 88 minut o ničem! Teoretický SPOILER!. Jestli ve třetím díle najdou tu krávu podle nalepený žvejky na schránce na dopisy, tak dramaturgický tým ČT může jít rovnou do prdele...
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad - Loď v prístave (2021) (epizóda)
A je to tady, další vztahové drama s prvky krimi (neznáme ještě jejich preferovanou sex. polohu, jaký knižní žánr čtou, co mají či měli za domácí zvířata, volili demokraty nebo republikány...?, a máme splněno).
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad - Mierotvorca (2021) (epizóda)
Nejsem si ještě zcela jistý, ale NCIS s Gibsem bylo seriózní, vážné a originální, tady sklouzáváme mezi spodních tisíc krimi s čím dál více prvky "komedie", což není ono...
Docent - Vražda v lese (2023) (epizóda)
Nesoulad scén, T. Ramba se opravdu chová jako naegovaný protekční fakan, když se může ozvat vezme zpátečku, z čehož asi dostane menses a v následující scéně chce všechny postřílet, fakt na jednu mezi oči... , je to jak přes kopírák (seriál z roku 2018 "Profesor T"), velké zklamání na první díl.
Sandman - Zvuk jejích křídel (2022) (epizóda)
Mňamózní hudba...
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Viděno v tv a v půlce jsem raději přepnul na animák Zpívej...
Loki (2021) (seriál)
Prostě boží, jen ten konec 6. epizody první řady byl rozpačitý. 4,5 hvězdy...