Posledné recenzie (11)
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Takový solidní blowjob pro fanoušky Star Wars, což já jsem, ale kdyby tam nebyly všechny Star Wars ikonické věci, tak by to byl velice průměrný film s velmi dobře zpracovanou akcí ke konci.
La La Land (2016)
Tenhle film hodně čerpá z toho, že dnes velkých hollywoodských muzikálu moc není, a proto lidi jsou více shovívaví a více se nadchnou pro něco co není k dostání. Ne že by to byl špatný film, to vůbec, dokonce je víc než průměrný, ale svět nemění. Takový poctivě udělaný film, co je zároveň muzikál. Ale Sing Street mě více zaujal než tento film, možná právě tím že jazzu moc nerozumím, ale ne že bych ho nenáviděl.
Križovatka smrti 2 (2001)
Vím že toto není nejlepší film, ale pro mě má velkou nostalgickou hodnotu, myslím že ještě do teďka mám někde zašantročenou VHS nahranou z televize i s reklamami. Český dabing tomu neskutečně přidává, protože když jsem to ze zvědavosti viděl v angličtině, tak jsem to musel v polovině vypnout.