Posledné recenzie (9)
Prázdniny Mr. Beana (2007)
No z tohoto kúsku som bol dosť sklamaný. Úroveň humoru mi akosi nesadla aj napriek tomu, že série Mr. Beana som mal rád (asi som z toho už vyrástol :-). Po pravde, mám taký pocit, že som sa ani raz počas sledovania tohto filmu poriadne nezasmial, čo je na komédiu žalostný výsledok. Vlastne ani neviem za čo som dal 2 hviezdičky, ale zase v porovnaní s inými prepadákmi to nie je zas až také zlé a záver predsa len mal akú-takú iskru...
Crash (2004)
Pohľad na problém rasizmu trochu ináč. Keď si odmyslím scény, kde si človek pripadal akoby sledoval lacný výplach aj keď išlo o silné scény (vyslobodenie z auta na poslednú chvíľu...), tak tento film trafil do čierneho. Rasizmus a predsudky driemu v každom z nás. O tom, čo všetko tieto predsudky a strach z "iného" dokážu, je práve tento film postavený do niekoľkých navzájom poprepletaných príbehov.
Wallace & Gromit: Prekliatie králikolaka (2005)
Neprináleží mi hodnotiť túto rozprávku. Som extrémne zaťažený na plastelínovú animáciu (Neverhood rulez! :-) a preto by som hneď z fleku dal už len za formu 10/10. Aj pri všetkej snahe nenachádzam na tomto kúsku slabé miesta. Príbeh vhodný pre malých i veľkých s mnohými narážkami, kopec britského humoru, trocha napätia, bez "hluchých miest", veľmi podarené originálne hlasy... Jednoducho perfektné.