Recenzie (815)
Re-Play (2009) (relácia)
nabízí se srovnání s gamepage. Narozdíl od něj je re-play svižnej a zábavnej. moderátoři nejsou trapní a navzájem se doplňují.
Hrajeme s Alim (2015) (relácia)
Dno televizního pořadu. a ani rádoby celebrity to nezachrání.
Exodus: Bohovia a králi (2014)
Terorista Mojžíš ( pardon chtěl jsem napsat Moše) vs. Ekoterorista Noe. Nevim, který z těhle filmu je horší a poprosil bych velké režiséry, aby se už vykašlali na tu bibli. Není to prostě vono
Neutečieš (2014)
Návrat k hororovým kořenům ala shining... teda alespoň po vizuální stránce!
Hlasy (2014)
nečekaně zvláštní....děsivé.... neutěšené..... taneční....
Siedmy syn (2014)
Naprosto zbytečný a ničím zajímavý film.
Whiplash (2014)
V první řadě bych chtěl zdůraznit, že nemám rád Jazz. Nepřijde mi melodický, ale to jsem odbočil. To co tu předvádí J.K Simmons je něco neuvěřitelného. A to finále!
Nezlomný (2014)
Paní Agelnia měla spíše zůstat u herectví. To ji šlo lépe. Když natočíte válečný film bez emocí tak je na čase pověsit režírování na hřebík PS: Coldplay na konci? Vážně?!
Hon na líšku (2014)
WOW! Hodně zvláštní film u kterého by se dala atmosféra krájet. Steve Carell i Čejning jsou neskuteční!
Interstellar (2014)
Méně vysvětlování vice činů. Pojďme si to nakreslit na druhou stranu dotykového displaye. Velmi nadhodnocené