Recenzie (8)
1670 (2023) (seriál)
Na zdejší komentáře až překvapivě málo vtipné. Monty Python? Ne, jen laciné pitvoření.
Zaklínač - Série 3 (2023) (séria)
Nejsem spokojený. Většinu času se rozvážně běduje, aby po zbytek běžela zmatená bojová slideshow.
Noční agent (2023) (seriál)
Tohle mělo spád, dějové zvraty, napětí a nebyla tam hluchá místa.
Star Trek: Picard (2020) (seriál)
S1 a S2 chaoticky (pře)kombinovaly zajímavé nápady s nudnějšími pasážemi. S3 je pro změnu epickým návratem TNG, a tedy pro fanouška povinnost.
Star Trek: Picard - Season 3 (2023) (séria)
Ultimátní fan service! Třetí řadou seriál získal druhý dech, zábavnost a napínavost. Snížila se příběhová roztříštnost, vrátily se všechny hlavní tváře TNG + speciální bonus v podobě muzejního kousku. Nebrečí se tu jako na Discovery, nicméně z té vší nostlagie vám slza ukápnout může. Ale na druhou stranu beru i negativní hodnocení, jako například od cyphercz.
Simpsonovci - The Star of Backstage (2021) (epizóda)
Jakýkoliv muzikálový nebo zpívací díl byl lepší než tenhle. A to muzikálové nebo zpívací díly jsou obvykle hrůza. A vůbec! Koho zajímají muzikálové nebo zpívací díly?
The Orville - Príbeh dvoch Topaov (2022) (epizóda)
Startrekovější než současný Star Trek. Tato epizoda se vypořádala s problémem genderové dysforie velmi elegantně. Provedení bylo realistické a uvěřitelnější, než jak např. s tématem nemotorně nakládal Star Trek Discovery. Scénáristicky, herecky a vůbec celkovou filozofií připomíná zlatou éru Star Treku (rozumějme, když ho měl pod taktovkou Rick Berman.) Další věc hudební stránka, která dosahuje filmových kvalit a perfektně nadzvedává děj. A diváka.
Vetřelci a plameňáci (2018) (relácia)
Skvělý pořad o historickém a současném umění ve veřejném prostoru. O tom, co mizí a co vzniká. Se sochařem Pavlem Karousem, který pořad uvádí, plně souhlasím ohledně jeho názorů na nový mariánský sloup na Staroměstském náměstí nebo na odstranění sochy maršála Koněva. Díky, jen tak dál a Všechnu moc imaginaci!