Recenzie (71)
Pod kupolou (2013) (seriál)
to bolo utrpenie!!!...o nic by ste neprisli ak by ste videli pilot, epizodu uprostred a zaverecny diel...u mna jedna ruzova hviezda padajuca nadol
Hypnotizér (2012)
antikriminalka!!! - nic horsie v tomto zanri som snad nevidel
Reportér (2012)
2 hviezdy za Cusacka a Macy Gray...az sa mi nechce verit, ze reziserom je autor silnej Precious... obsadenie hlavnej trojice (Kidman, McConaughtey, Efron) bolo uplne mimo...
Smrť pána Lazaresca (2005)
hypnoticke, skvela kamera
Deň zrady (2011)
george...vyprdni sa uz na tie politicke sracky, alebo prid aspon ku nam a natoc hen o tej GORILE!!! :)
Biutiful (2010)
je to pokracovanie Babelu,...kriza hodnot sa len presunie na europsky kontinent. Allenovsky pohlad na Barcelonu Inarritu zadupal do zeme, strihovo dokonale dielo ladi s hudbou Gustava Santaolalla. Europa nebola viac doranana ako v tomto filme...biutiful
Melancholia (2011)
pre mna osobne je to velmi povzbudivy film
Cigán (2011)
film s mnohymi chybami, napriek tomu davam plnych 5 hviezd, lebo je to film na ktory si nik doteraz netrufol a uz asi ani netrufne
Hanna (2011)
A tuto poznate? Joe Wright sa snazi vyrozpravat jednu zabudnutu rozpravku bratov Grimmovcov. Jasne, ze tam budu fasouni a jezibaba, pernikova chalupka aj bracek jelencek. Rozpravky som mal vzdy rad, aj tuto budem mat :)
Zlý poliš (2009)
Uplne divna detektivka, az mam pocit, ze si ten Herzog z amikov usiera :) ... Cage po dlhej dobe pozeratelny a snad po Leaving Las Vegas jeho najlepsi vykon...inak pohodicka - leguany, krokodily, lyzice a tak. :)