Obľúbené filmy (7)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Zločin v Polné (2016)
Leví kráľ (1994)
6 dní, 7 nocí (1998)
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Klub bitkárov (1999)
Film mi život nijak nezměnil, i když herecké výkony herců se mi opravdu líbily. Nemyslím tím jen polonahého Brada Pitta ;-). Moje oblíbená scéna je například, kdy Edward Norton zmlátí sám sebe před šéfem nebo ten záběr na budovu, na níž "chlapci" z klubu udělali smajlíka. Snímek je sám o sobě drsný, samy o sobě stačí bojové scény. Konec jsem moc nepobrala. Věřím, že to mělo vyvolat svůj efekt, ale mě ty padající mrakodrapy nějak pokazily dojem z celého filmu. Sečteno podtrženo, na to, jak se o filmu mluví jako o trháku měnící lidské životy, si myslím, že takový megafilm to nebyl. Ale jak už jsem napsala, herci se mi v něm vesměs všichni líbili. Helena B. C. umí hrát role tohoto typu.
Amélia z Montmartru (2001)
Nerada dávám filmům 5 hvězd, protože ty hodnocení jsou tak relativní.ALE. Amélie mě chytla už od samého začátku, Audrey je ve filmu okouzlující, výborný záběry a k tomu ta hudba! Francouzi prostě umí. "Patnáct." ;-)