Posledné recenzie (348)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jak tu někdo psal, že si hrajeme na fajnšmekry a pak si pustíme Kameňák...tak jo, klidně. Po tomhle průjmu si půjdu pustit něco, co má hlavu a patu. Tohle bylo horší, než jednička. A to už jsem zapomněl, o čem jednička byla. Nestála ani za zapamatování.
Fallout - Začátek (2024) (epizóda)
Přesně jak jsem čekal. Pár odpovědí přišlo, ale bylo jich málo. Některé linie zůstaly otevřené k dalším dílům. I když jsem to čekal, tak mě to zklamalo.
Fallout - Past (2024) (epizóda)
Předchozí díl mě příjemně překvapil, tady šla kvalita děje prudce dolů. Asi nejvíc mě nudí příběhy kovboje ghúla. Naštěstí příběh aspoň trochu oživí bunkr číslo 4. Nakonec jsou lepší epizody z bunkrů, něž dobrodružství na povrchu.