Recenzie (252)
Verejný nepriateľ (1998)
Film, ve kterém je Will Smith nadmíru stravitelný a přispívá tak k vynikajícímu filmu.
Medicopter 117 - Medicopter 117 (1998) (epizóda)
To už by mohli udělat taky lítající ambulanci a byl by pokoj.....
Korytnačky ninja (1990)
V sedmi letech jsem na tom byl v kině a byl jsem z toho dost unešen. Z odstupem času to ustalo, ale i teď si to pamatuju, jako by to bylo dnes....
Mladé ninja korytnačky (1987) (seriál)
Perfektní. Jako malé děti jsme si na želvy hrávali. Pokaždé jsem byl pěkně domlácený. Nejvíce mě vždy zaujal pohyb Technodroumu skrz zemskou kůru, to byl fakt mazec.
Adela ešte nevečerala (1978)
Lipského filmy vítězí na plné čáře. To platí i o Adéle.....Michal Dočolomanský předvedl výkon snad srovnatelný jen s Tajemstvím hradu v Karpatech. A futuristický Miloš Kopecký je také bezvadný. Prostě 5
Šesť medveďov s Cibulkom (1972)
Komediální cirkusové prostředí působí pod rukama Oldřicha Lipského skutečně vyzrálým dojmem a scéna jak pan Cibulka vede medvědy po školní budově je skvělá
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Skutečně asi nejlepší český film, nezapomenutelné hlášy. Ten film je prostě něco jako droga. Nikdy se neomrzí.
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Nudný film a k tomu ještě strašná hudba, i když jako psychologické zamyšlení to nebylo špatné.....
Štyri svadby a jeden pohreb (1994)
Povedená černá komedie, která si troufám říct nastartovala kariéru Hugha Granta........
Red Force (1986)
Nic moc zajímavé, ale ty akční skákačky a u toho toliko řevu celkem pobaví