Recenzie (20)
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Pošmak!
Interview (2014)
* za štěně
Mamma Mia! 2 (2018)
Tečka... tečka... tečka!
Polnočná láska (2018)
Nejsem si jistá, zda jsem viděla stejný film...? Příběh mi připomínal spoustu dalších filmů (mimo jiné i rok starý film Everything, Everything). Za mě rozhodně zklamání.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Proč 5*? A proč ne? :-) Film jsem si neskutečně užila. Každý záběr má něco do sebe a vypadá to prostě výborně. Nové postavy mě stále nerozčilují a ty staré ještě nenudí. Skvěle strávený premiérový, čtvrteční večer.
Príbehy z lesov (2014)
Smrt nudou.
DVA3 (2015) (relácia)
Nějak se mi podařilo narazit na tento pořad v televizi. Je to docela trága. Hodně malým dětem se to možná bude líbit (samozřejmě... když to dávají na ČT :D), ale vážnější hráči všeho věku si určitě raději pustí RE-PLAY nebo indiana. Za mě rozhodně nic moc.
Notting Hill (1999)
Zajímavé dílko... Bavila jsem se. Myslím, že se nic nestane když film doporučím. :)
Pán Dokonalý (2015)
Nebavilo mě to... Nápad dobrý, ale nudně zpracovaný. S těží 2*
Predvianočná nočná mora (1993)
Furt tak nějak nechápu úspěch tohoto filmu. Je to naprostá slátanina....