Recenzie (85)
Muž na Mesiaci (1999)
Pokud si někdo myslí, že Jim Carrey je jen komediální herec, v tomhle filmu se mu dostane to, že umí zahrát jakoukoli roli perfektně, stejně jako je perfektní a vyjímečný tento film pro mě. Který film začíná běžícími titulky s herci jako na konci každého filmu a stojí u něj hlavní postava říkající, že tento film je nezajímavý vůbec se mu nelíbí. Pro mě prostě neskutečná podívaná.
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Povedený a svým způsobem jedinečný a zajímavý seriál o americké spodině, a bohužel asi i jediný u kterého se ze seriálů vysílaných na Coolu povedl český dabing.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Sice skvělý western, ale pro mě místy trochu nudný, musím uznat že TnZ je prostě lepší, hodnocení 80%.
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Slabé, ale opravdu slabé 4 hvězdičky, čtyřka už ztratila to své kouzlo propojení skvělé akce a humoru.
Nabiť a zabiť (2006)
Film nabitý hvězdami a povedeným koncem, ale zabitý svou zamotaností a nejasným začátkem.
Populární mechanika pro děti (1997) (seriál)
Zábavný a poučný pořad s hezkou moderátorkou Elishou Cuthbert.
Pod pokličkou (2000) (relácia)
Pořad dokonale spojující prvky humoru a vaření.
James Bond: Casino Royale (2006)
Tolik sem od toho očekával, a přišlo trochu zklamání, aneb jak jedna scéna může zkazit film.
Mariňák (2005)
Válečný film s jedinou jakoby střílecí scénou, to jakoby je tam vlastně proto, že si hlavní hrdina vlastně ani nevystřelí, ale kdo to kdy u válečného filmu viděl? Je to vůbec možné? Ale je, ukážeme jim přece jak vypadá život mimo bojiště, spálíme pár sraček, budeme svědky hoření ropných vrtů, zahrajeme si fotbal v plynových maskách ve 40-ti stupňovém vedru a ještě uděláme rozhovor pro televizi, to by mělo stačit divákovi aby se nenudil, teda spoň já jsem se rozhodně nenudil.
Rýchla rota Chipa a Dala (1989) (seriál)
Chip,Chip,Chip a Dale...