Recenzie (89)
Rodinka na kousky (2015) (seriál)
Modern Family je stále lepší, ale tohle je zajímavější koncept rozdělený na krátké, opravdu vtipné, příběhy.
Zdrojový kód (2011)
Film na přemýšlení. Skvělý nápad, maximálně jsem si to užil.
Cesta (2009)
To byly nervy! Nejdepresivnější film!
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Šárka Vojtková (Irenka) roli odmítla, nelíbil se jí scénář. Chytrá to žena. Opět jeden z mnoha českých sračkoidních filmů tohoto století. Hanba! Pokračování ale takto většinou dopadají...
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Kultovka. Jako Brňáka mě to velice potěšilo... Dva sifóny! :D
Ali G Indahouse (2002)
Opravdu minimum vtipných momentů. Čekal jsem od toho víc.
Ulica Cloverfield 10 (2016)
Ou dejm! Tak to byl nátěr! A vypadá to, jako by mělo být pokračování! Sice název filmu je trochu vedle, ale co už. Hvězda dolů za tu epileptickou kameru na konci.
Neskrotná (2012)
Zábavná oddychovka se zajímavou pěknou animací. Ty vlasy jsou hustý :D
Dokonalá vražda (1998)
No tak to joooo! To byl ale pletenec událostí. Ten se ke konci krásně rozmotal. Jakože geniální propracování příběhu. Fakt jako libovka! 95%
Na návšteve (2015)
The fuck is thaaaaat? Dobře jsem se zasmál, když ten kluk předváděl tu babku, jak pobíhá po baráku :D Ale jinak dost zvrhlej film.