Recenzie (89)
Traja bratia (2014)
Prvotřídní způsob, jak si zkazit Vánoce...
Čarodejnice z Eastwicku (1987)
Slibný začátek, ale pak to šlo rychle do sraček. Nebýt skvělých a mnou obdivovaných Michelle Pfeiffer a Susan Sarandon, hodil bych sem odpad!....a konec je opravdu kokotkroutící...
Westworld (2016) (seriál)
Překvapivá hodnocení. Za mě stejná píčovina jako Fear the Walking Dead.
The Grand Tour (2016) (relácia)
Až se zbaví toho debilního Američana a trapně ohrané Celebrity Brain Crash, bude to perfektní.
Parťáci (2016) (relácia)
Největší cringe v mém životě...
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Tak toto ne! Už od druhého dílu jsem se neskutečně nudil a de facto jsem se mučil s mým cílem dokoukat celou 1. sérii. Samozřejmě nehodlám pokračovat, velice mě to zklamalo. Tvůrci jenom ždímají ze slavné značky a kurevsky se jim to nedaří. Nudné a zbytečné dialogy, špatní herci. Fuj!
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Hovno Stevena Spielberga... Scénař jako by napsalo 50 lidí a každej z nich si nepřečetl, co napsal ten před ním. Tohle mě opravdu zklamalo a nasralo. Film se snaží o to, aby se pořád něco dělo, ale aby to dávalo smysl, to už ne!
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Nejlepší nejhorší film ;(
Hardcore Henry (2015)
Zkurveně přehnaný. 2* pouze za nápad a efekty. Příběhově i obsahově odpad!
Nebezpečná rýchlosť (1994)
Skvělý scénář. Sexy Sandra. PERFEKTNÍ!