Recenzie (3 321)
Detektiv Varg Veum: Šípková Růženka (2008)
TV detektivka, kde hlavní hrdina tak nějak proplouvá tradičním skandinávským propletencem a nakonec se to nějak vyřeší. Jen se tam tentokrát jako idioti chovají téměř všechny hlavní postavy.
Detektiv Varg Veum: Hořké květy (2007)
U detektivek mi vadí, když se detektiv chová jako idiot. Tohle je ten případ. Jinak normální TV detektivka.
Sliedič (2014)
Vida, i sociopat má ústavní právo na splnění svého amerického snu. Jake Gyllenhaal láme osobák ve slizkosti. Jako psychologická studie vcelku zajímavé, jako film mě to (zejména) kolem půlky místy celkem nudilo.
Medzi náhrobnými kameňmi (2014)
Příjemná, lehce potemnělá detektivka.
Nymfomanka II. (2013)
Slabší než první půlka.
Nymfomanka I. (2013)
Trier se vyprdnul nejen na Dogma, ale zdá se, že i na obsah jako takový.
Rozbitý svet (2012)
K tomu, abyste měli prima sousedy, není nutno bydlet zrovna na jednom z britských Chánovů. Mix sociálního dramatu a filmu o dospívání.
Šéf (2014)
Milý film o příjemných věcech, ne až tak komedie. Ale bavilo mě to.
Teória všetkého (2014)
Vcelku standardně natočený životopisný film. Chápu, že steven Hawking si ho vzhledem ke svému přínosu vědě zaslouží, ale ani "obohacení" o romantickou linku film nezvedá nad přečtení hlavních životopisných údajů např. na Wikipedii.
Birdman (2014)
Ale jo, občas jsem se zasmál, takže proč by ne komedie. Jen poněkud nechápu tu nominaci, asi že to "řeší" nějaké standardní hollywoodské problémy...