Recenzie (1 676)
Uteč (2017)
Co jsem to sakra viděl :D :D. Nejvíc psycho film za posledních 5 let, tip do kina, tip do všeho. Komedie/Mysteriozní/Horor. Ten film nejde ani popsat.
Rýchlo a zbesilo 8 (2017)
Pro mě nejlepší díl serie, předčil i 5ku. Tenhle díl je jak nasypaný akcí a závody, tak nasypaný vtípkama, že se zasmějete víc než u komedie. Tip do kina
Kráska a zviera (2017)
Dalo se to ,spíše jako pohádka pro děti, těm se to bude líbit. Jinak velký plus za sympatický francouzský svícen Lumièr a hodiny, ti byli fakt vtipní. Pak napůl homosexualní parťák od Gastona se taky povedl. Něco mi tam ale chybelo a jejich "laska" mi přišla hodně nevěrohodná a hraná, takže mě to ani nijak nedostalo, takže 3/5.
Liek na život (2016)
Tip do kina. Totalne luxusni film. Kamera použitá skvostně, hudba tomu dodava napjatou a tíživou atmosféru, trochu se podobá E A Poe - Eliza Graves (Podivný experiment). Šilený nápad a ještě lepší zpracování. Nervy drásající atmosféra a syrovost (i já jsem se doslova cukal bolestí při některých scénách filmu) 2 a půl hodinového filmu vás nenechá ani na chvíli vklidu a přidejte zajímavé dialogy a překvapivé zvraty a máte tady chuťovku pro fandy tohoto žánru. Předčil mé očekávání a určitě stojí za to.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Na konec roku konečně překvápko, když byl tento rok tak bídný na horory. Skvělá podívaná, originální nápad, skvělé výkony a atmosféra. Bože díky. Pár much to sice mělo, ale to nestojí za řeč. EDIT: Po druhém zkouknutí dávám o hvězdu méně, kvůli pár scénám, které se mi vyloženě nelíbily (scéna v kouři, kdy procházeli chodbou), každopádně pořád jeden z těch hodně kvalitních hororů, ze kterých se budou bát i milovníci hororů :D
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Konečně star wars, co mají hlavu a patu a nejsou nijak složitě zamotané, jak jsem původně očekával. Konec není žádná střela, ale to se asi dá čekat, vzhledem k tomu, že je to jakoby "mezidíl".
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Jedna hvězda za to, že je to pěkně vizuálně zpracované a že je to ze "světa Harryho Pottera". Druhá za Colina Farella ,který mi jako jediná postava svým výkonem sedla. Jinak půlka filmu obrovská nuda, asi ve 3/4 filmu se tam začlo něco dít. Další mínus, že tam nebylo žádné uvedení , třeba aspoň do jaké doby se dostáváme ,taky to ,že je tam dost nových postav ,které divákovi nic neříkají a nejsou ničím zajímavé. Pokud nejste vyloženě úchyl na Harryho a nebo vám není 12, nijak moc nadšeni nebudete...
Prvý kontakt (2016)
Celé 2 hodiny jsem ani nedýchal, atmosféra filmu brutální, nápad a vizuální zpracování hexapodů je na mistrovské úrovni. Villeneuve zase dokázal pomotat divákovi hlavu, stejně jako u jeho Enemy. 10/10
Doktor Strange (2016)
Popravdě ikdyž jsem šel do kina s tím, že to bude pecka, tak jsem bycl trochu nervozní z toho, že to celé jaksi nebude fungovat dokupy- doktor, magie, prastará učitelka a tak podobně. Jenže díkybohu to fakt fungovalo a vyvinula se z toho jedna z pro mě nejlepších marvelovek co za poslední dobu byly. Supr děj, akce je o to víc boží, protože v traileru nebyla ukázaná skoro žádná a tak si nechali většinu až na plátno, celkové dimenze a i ty efekty byly šilené, až mě z toho bolela hlava jak perfektně to bylo udělané. Rozhodně super film, tip do kina.
Nerve: Hra o život (2016)
Docela solidní sci fi akčnárna, tyhle filmy mě baví, hlavní postavy sympatické, vtipné a i konec byl dobrý, ačkoli i tak mi tam chybělo nějaké to mega vyvrcholení filmu, jinak fajn oddechovka.