Posledné recenzie (244)
Yojimbo - osobný strážca (1961)
Tak pro mě premiéra Kurosawi a musím říct, že jsem ohromen. Jednoduchý, ale naprosto perfektní příběh ronina v trochu bizarní japonské vesničce vás uchvátí hned v prvních minutách a na konci vás i trochu mrzí, že už je po všem. Možná bych ocenil trochu víc využít samurajské bojové umění, ale i z toho mála co tam je dokážete být nadšení. Ve finále se vůbec nedivím ostatním režisérům, že si ve velkém Kurosawu vypůjčují, tohle se nikdy neomrzí.
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
Do filmu prostě nenacpete geniální dystopický dílo, ale snahu cením. Trochu mě ale překvapil odlišný příběh, než je vyobrazen v knize. Přijde mi to jako velká škoda. Jinak jsem příjemně překvapen. Nic zdlouhavého a nezáživného, prostě hoďka a půl super příběhu se skvělým hereckým obsazením.
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Hrozně moc slabý pokračování suprového minulého dílu. Pamatuju si jak jsem v roce 2019 nadšeně seděl v kině a obdivoval Venoma. Teď ale žádný takový pocit nepřišel. Jediné co přišlo byla vcelku nezajímavá zápletka se záporákem, který neměl žádný příběh a objevil se tam tak na 5 minut. Hrozně mě to mrzí, od tohohle jsem hodně očekával.