Recenzie (15)
Cloverfield: Monštrum (2008)
Film natočený roztřesenou příruční kamerou, čímž jsou celkem úspěšně kryty nedostatky v efektech (těm se snaží očividně vyhnout nebo je schovávat v přítmí). Nicméně hlavně kvůli stylu natočení skupinky snažící se přežít, vznikla tak hutná atmosféra. 92%
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizóda)
'Každou lží si děláme dluh u pravdy.'
Diablov advokát (1997)
Až na trošku delší rozjezd nádherně propracované dílo, hlavně dialogy a výkon Al Pacina. I když Charlize Theron a Keanu Reeves byli také výborní. 88%
Enderova hra (2013)
Střídaly se zde dobré nápady i špatné nápady, také efekty na tom byly podobně. Nicméně mě nejvíce zklamal nezáživný scénář, který se dal mnohdy předvídat. Naopak bych vyzvedla hraní herců. 65%
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizóda)
Upřímně této epizodě dávám necelé 3* za scénář, necelé 4* za režii první poloviny části a 5* za režii té druhé, protože atmosféra zmatku a vlastní bezmocnosti pramenící z moci zachycena byla.
Hrob světlušek (1988)
Velmi dojemný film nepojednávající ani tak o cíli a obětech války, jako spíše o cestě a utrpení těch, co stále ještě žijí a čeho všeho jsou schopni, ať už dobrého či zlého. 100%
Joy (2015)
Příběh o ženě, jejíž sny byly odsunuty na úkor reality, ale nevzdala to. Výborně svérázná Jennifer Lawrence a ta bizarní rodinka taky. 80%
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Jedná se o velmi akční a poněkud brutální film z budoucnosti, kdy lidstvo zničilo samo sebe a kdo vlastní vodu, řídí společnost dle svých vlastních pravidel. Děj je poněkud jednodušší, kdy se skupinka uprchlíků vydává na cestu z místa A do místa, ehm, A, přičemž se jim dějí jen a jen problémy, ať už z důvodu pronásledovatelů nebo terénu. Jsou zde dobré efekty, nápady, celkově vizuál, ale možná až přespříliš detailů. Nicméně při té akční palbě se nudit nedalo. 75%
Muž z ocele (2013)
Nijak mě neoslnil ani scénář, ani většina herců. Naopak vizuálně se to Snyderovi opět povedlo, jen někdy mohl být poněkud skromnější, hlavně co se digitálních efektů týče. 65%
Stratený svet (1999) (seriál)
Jako malá jsem seriál měla ráda a tak jsem se rozhodla si ho připomenout. 1. serie: Co se týká děje, tak je na rozdíl od tehdejší seriálové konkurence poněkud slabší, ale zase má méně otřelé téma, dinosaury. Postavy samotné nejsou vymyšleny špatně, jen je jejich vývoj velmi pozvolný a jsou průměrně zpracovány. Nejlépe napsaná je podle mě Marguerite, celkem sympatičtí jsou Roxton a Summerlee, naopak Challengerovo přehrávání mi nesedlo. Nejlepším dílem je Cave of fear (spíše jeho druhá polovina). 55%