Recenzie (354)
Agentka budúcnosti (2017)
Tak jsem se těšil zbytečně - čili velké zklamání... Sci-fi mám obecně hodně rád, ale s tímto žánrem se musí umět zacházet. Tady se to tedy hodně nevydařilo. Kromě slušných vizuálních efektů není co obdivovat - herci hrají jen tak nějak řemeslně obstojně, režie, scénář i hudba nestojí za nic a výsledkem je chaotická změť filmových klišé, použitých zcela zmateně, bezmyšlenkovitě a nevhodně. A původní myšlenka příběhu, pokud ji tedy tvůrci filmu vůbec pochopili, se ztratila v nepřetržité změti dost hloupě ztvárněných přestřelek a akčních výjevů střídaných nezáživnými a strojenými dialogy. Zdráhám se dát i jednu hvězdičku - tu jenom za Scrlett a Juliettu....
Ako nikdy (2013)
I když se to zprvu nezdálo, nakonec musím říct, že mne to opravdu hodně vzalo - a to především díky vynikajícím "civilně" působícím hereckým výkonům a zřejmě i dokonalé režii. Je to jeden z "nejhustějších" filmových příběhů, jaké jsem kdy viděl... Film neohromí ničím jiným, než samotnou sílou příběhu a skvěle zpracovaným koncem, který není ani kýčovitý, ani přitažený za vlasy - poslední minuty dají vlastně tu pravou sílu a význam celému dění předtím. Bez pochyb 5 hvězd.
Ako za starých čias (2012)
Perfektní nadsázka a parádní herecký koncert Al Pacina a Walkena. Je vidět, jak i oni sami si to užívají. Žádná hluboká těžká myšlenka, jen taková příjemná taškařice. Scénář mohl být trošku rafinovanější, ale bavil jsem se.
Americký gangster (2007)
Filmy hodnotím na 5 hvězd poze tehdy, pokud k nim nemám žádnou zásadní výtku. Tady mám pouze jednu, a tou je délka. I když s napětím a očekáváním vývoje, přesto jsem se v poslední čtvrtině díval na hodinky. Nebýt toho, tak za mne po všech stránkách perfektní záležitost.
Americký ostreľovač (2014)
Vyborny film, nadherne vykreslena realita boju jednotek SEAL, a take psychika vojaku v modernich bojich. Pribeh je vyvazeny a nepostrada uveritelnost. Sice je tu trochu moc vlasteneckeho patosu, ale Americane to tak maji radi. Na druhou stranu jsem uz dlouho u americkeho filmu nevidel tak vkusne vyreseny zaver.
Analyzuj (1999)
Nezávazná mafiánská komedie bez nápadu, zachraňují to jen herecké výkony De Nira a Crystala.
Angel Heart (1987)
Přiznávám, že tento druh / žánr filmů (ani knih atp.) není můj šálek čaje, ale současně přiznávám, že jsem se nenudil a byl zvědavý, co se z toho vyvrbí - trošku kýčovitý konec mne malinko zklamal, ale zase mne potěšily herecké výkony. Neumím zde být objektivní, a tak plný počet bodů z výše uvedených důvodů dát nemohu, ale musím uznat, že toto je po všech stránkách umělecké dílo.
Ani vo sne! (2016)
Vždy se pokouším ocenit snahu a odvahu autorů jít do něčeho nového. Jenže když se to nepovede, co potom. U snímku mne držela jen zvědavost, o čem to má být a jak to dopadne - prostě čekání na pointu. Ale nedostavila se. Anebo jsem něco nepochopil? A jestli toto mělo být odrazem života současné mládeže a jejich postojů k životu, k cílům a takové ty podobné řeči, pak je mi nové generace spíše líto...
Anjelik na nervy (2015)
Podle mého dobře zpracovatelný námět, u něhož byl v tomto případě promrhán všechen potenciál - scénáristicky i režijně odbyté.
Anjelská tvár (2001)
Větší kýč jsem dlouho neviděl - a ještě k tomu o ničem. Nechápu ty lidi, co na to jdou do kina.