Obľúbené filmy (5)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Mohlo by stačit, že Tarantina (až na vyjímky) miluju. Ale toto je něco ještě nad - možná by se nejlépe hodilo anglické "beyond"...
Forrest Gump (1994)
Každý další komentář je tu zbytečný.
Malý veľký muž (1970)
tady není co dodat