Recenzie (12)
Nikto ťa nezachráni (2023)
Nečekal jsem od toho vůbec nic a dostal jsem parádní UFO thriller, za mě spokejenost. Scénář ušel, hlavní hrdince jsem fandil celou dobu a závěr? No, proč vlastně ne. Díky za to. Jo a díky za tittulky: graves9
Buried in Barstow (2022) (TV film)
Kdyby byly všecky TV filmy takové, jsem max spoko. Fajný scénář, sympatičtí herci a 85 minut uteklo jak nic. Nenáročná zábava, stačí vypnou a sledovat. Za mě lepší průměr 3,5* snad si pokračování udrží kvalitu. Ačkoli počet očekávaných pokračování je zatím nejistý, jedno již bylo oznámeno. Podle výkonného producenta chtějí vytvořit více filmů v závislosti na tom, jak bude reagovat veřejnost.
Irati (2022)
I přes podle mě nízký rozpočet, jde o dívatelný počin. Ze startu jsem čekal druhého Barbara Conana, ale naštěstí se tak nestalo a přešlo do pohádkové fantasy. První půlka bylo o něco lepší, ale stále to drželo určitý standard. Po skončení filmu, jsem byl nucen název filmu projet mapama a za mě teda zasloužené 4* pro Španělsko.
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Jsem fakt jediný komu se to líbilo? Jasně se Zaklínačským universem to má společného pramálo, mícháni ras je u Netflixu na denním pořádku, ale když tohle všecko seriálu odpustíte.... Máte tu podle mě ucházející fantasy, které mě osobně fakt bavilo a dal jsem to na jeden zátah. Ale 100 lidí sto chutí, nikomu svůj názor nevnucuju.
Na linke je vrah (2022)
Je z toho cítit nízký rozpočet, celkově jsem dlouho uvažoval kolik dát *, nakonec jdu na 4* vyloženě průser to není, ale na zadek se z toho taky neposadíte. Na to, že tam hraje jen pár herců a pan Gibson si bere skoro celý film pro sebe to ušlo. Bylo fajn ho vidět zase ve formě, hraje to vcelku dobře a konec asi taky ušel, takže slabší 4*
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Filmy z blázince mám rád, hodně dobrý snímek, i přes dlouhou stopáž sem se nenudil a film shlédl na zadržený dech. Když už sem si myslel, že jsem film prokoukl tak se objevilo něco nového, co mne vrátilo zpět a nevěděl jsem která bije. Do poslední minuty napnutý jak trenky. Trochu mi to připomínalo Shutter Island s Leonardem DiCaprio.
Výpadek (2022)
Týpka po bouračce odvezou do nemocnice se ztrátou paměti, kde se odehrává 98% filmu. Když dojde na střelbu mají všichni se problém se do někoho trefit, náš hero to nakonec, ale vždycky zvládne. Krom toho umí parádně šplhat ve výtahu a házet věci. Na tom všem byla dobrá snad jen hudba a scéna ze snajpry pobavila. Nudné béčko, nebrat.
Čierny telefón (2021)
Za mě super, kvalitní a neobvyklý snímek, který vnáší svěží vítr do již 100x viděných a unavujících hororových klišé. Dětské postavy skvěle zahrány a Ethan Hawke taky baví. Za mě zasloužené 4* .
Warning (2021)
Přesně jak tu zmiňoval HAL, natočit to Češi tak o tom mluvíme nadšeně ještě desítky let. Za mě příjemné překvapení. Několik kvalitních, postupně se propojujících sci-fi povídek z nedaleké Covid budoucnosti vměstnaných do příjemných 85minut.
Infinitum: Subject Unknown (2021)
mega blbost....