Obľúbené filmy (10)
Rýchlo a zbesilo (2001)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Každoroční povinná podívaná každého fanouška válečných filmů. Viděla jsem tento kousek snad víc než 30krát a nikdy se neomrzí, tradičně skvělý Tom Hanks, revolučně zpracovaná kamera - chaos očima vyloďujících se vojáků, kteří zažili nepředstavitelné peklo ve věku, kdy by byli v dnešních poměrech ještě dětmi. Tradičně skvělá a pevná ruka Stevena Spielberga.
Nehanební bastardi (2009)
Dieťa 44 (2015)
Námět filmu super, ale celý potenciál příběhu se mi zdál nevyužitý, Tom Hardy ztvárnil Leo Děmidova celkem přesvědčivě možná se nám rodí další charakterový herec typu Toma Hankse ale těžko předbíhat, uvidíme co se nám z hocha vykrystalizuje. Gary Oldman, další můj oblíbený herec se mi zdál málo využitý, určitě by si zasloužil větší prostor, škoda. Ale celkově film řadím určitě mezi ty hodně povedené, ať si kdo říká co chce.
New York, milujem ťa (2008)
Honba na ponorku (1990)
Zima za války (2008)
Captain America: Prvý Avenger (2011)
nemůžu si pomoct a ukamenujte mne, First Avenger se svojí válečnou tématikou a módou je pro mne marvelovka numero uno. Když tenkrát přišel do kin namakaný blond Chris Evans, kterého jsem měla do té doby zafixovaného jako Human Torch nebo milého blba z Bulšit, bylo to osvěžení a po IronMan takový začátek všeho.