Recenzie (71)
Frontline - Pre Samu (2019) (epizóda)
Dokument sám o sebe jeplný autentickosti,no nepáčila sa mi jednostranná propaganda,FSA sa za 2 roky zmenili na ISIS a ľudia zasa začali žiadať príchod Sýrskej armády Dokument hrá na city menej zainteresovaným ľudom a o revolúcii hovorí len pozitíva ikeď v tomto konflikte mala revolúcia negatív ďaleko viac. Cieľová skupina snímku je západná vypláchnutá spoločnosť ✌️
Vzpomínky na lásku (2004)
Tento film je mojim prvým kórejským filmom, a zároveň sa stal jedným z najobľúbenejších filmov môjho života... absolútna dokonalosť
Coco (2017)
Nemôžem uveriť tomu čo som prave videl Coco v španielskom dabingu❤♥❤♥❤ moje crdce horí a chcem sa mi hrať na gitare krásnejšiu rozprávku už v živote neuvidím 😂😭😭😭😭
Skrytá vášeň (2003) (seriál)
Zo všetkých telenoviel vysielanych na SK bola táto najlepšie... + odporucam na učenie španielčiny
Závislá (2014)
** za film * za krásnu Sharon
Zyma v ogni (2015)
K dokumentu len tolko jednostranný,neobjektívny a dosť účelový. PS kto nerozumie politickým vzťahom medzi Ruskom a Ukrajinou sa k tomu nedokáže objektívne vyjadriť.
Alex Strangelove (2018)
Iba jeden z tých Netflix filmov ktoré už nechcem nikdy vidieť.
Power Rangers: Strážcovia vesmíru (2017)
Film trochu detinský no aj napriek tomu oveľa lepší ako všetky pôvodné seriály Power Rangers dokopy . Samozrejme dalo sa z toho vytrieskať oveľa viac.
Ja, Simon (2018)
Ako herec by som sa na toto nahovoriť nedal, myslím že je to jeden z filmov ktoré sa s vami vlečú celú hereckú kariéru. A po filme everything,everything už vôbec nie. Inak ma zaujali všetky postavi, vcelku dobrý Kasting
Nezabudnuteľná cesta (2002)
Jeden z mnoha filmov môjho detstva ktorý si vždy rád pozriem znovu