Recenzie (157)
Rapl - Série 1 (2016) (séria)
Začátek velmi slibný. Edit: Celý seriál - 90%
Cesty domů (2010) (seriál)
Tak ty dvě hvězdičky jsou hlavně za první sérii, na kterou jsem se celkem ráda dívala. Ale po smrti Soni mi přišlo, že děj začal upadat.
Láska v bílém pekle (2004) (seriál)
Nečekala jsem, že se mi dostane tato minisérie tak pod kůži. Teď je mi líto, že je příběh rozdělen jen do čtyř dílů.
Narušenie (1999)
Co na to říct? Jsem ambivalentní, a je mi to fuk.
You Can Dance (2005) (relácia)
Úžasná show plná talentovaných lidí. Porota milá a vtipná, profesionálové jsou opravdu charismatičtí a umí skvěle pracovat s "amatéry" - těžké použít tohle označení.
Krstný otec II (1974)
"Keep your friends close, but your enemies closer." Michael Corleone
Noc plná zázrakov (2011)
Veliké vánoční překvapení.
Noční motýl (1941)
"Noční motýl v lásce znamená, že je marná, že je ztracená, letí, letí, do tmy odletí. Láska je radost i prokletí." S motýlí lehkostí natočený film o bolesti a zklamání z nenaplněné lásky.
Kuličky (2008)
Zajímavé povídkové příběhy, které jsou ze všedního života. Jsou úsměvné, ale i bolestivé, stejně jako sám život. Celkově příjemný zážitek.
LOH 2016 Rio: Otvárací ceremoniál (2016) (relácia)
Žádná pompéznost jako u předchozích Her, ale za to milý ceremoniál, který se snaží poukázat na přírodní, klimatické změny, a na vztah člověka k přírodě, který se zejména v posledních dekádách změnil. Poukázání na to, že by jsme si měli více všímat svého okolí a nebrat ho jako samozřejmost. Nebylo to sice tak velkolepé. ve smyslu show, ale mělo to odkaz pro zamyšlení. 75%