Obľúbené filmy (7)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Fascinující příběh, po celou dobu filmu neustále čekáte, jak se film vyvrbí. Konec asi překvapí každého. Film se hodně zamýšlí nad lidskými vlastnostmi a například k popsání přátelství nebo naděje je tento film dokonalý a i zasazen v dokonalém prostředí.
Počiatok (2010)
Originální, navíc sociologické = přesně pro mě. Tento film mi doporučili kamarádi se slovy, že se museli podívat víckrát, aby pochopili pointu. Mně film přišel deep, ale myslím, že není zas tolik obtížné pochopit, o co v něm jde a v kolikáté dimenzi snu se zrovna pohybujeme ....
Interstellar (2014)
Vůbec jsem nevěděl, co si mám pod takovým názvem představit. Po zhlédnutí filmu jsem byl příjemně překvapen a neustálé jsem přemýšlel nad obsahem, zkrátka to jentak nevypustíte z hlavy. Některé pasáže byly moc natahované a mírně nezáživné, ale budiž.
Nožnicovoruký Edward (1990)
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Soundtrack, hlášky, vulgarita, animace, příběh, názory ..... všechny tyhle věci byly tak revoluční, že doslova předběhly svoje století. Obdivuji tvůrce, kterým patří velký obdiv za film i za seriál.
Ako uloviť frajera (2015)
Prostě miluju středoškolské komedie. Sice jsou většinou na jedno brdo, ale tahle má prostě něco do sebe. Je to dojemné, jak se z nerda vždycky stane tak skvělý a sebevědomý člověk.