Recenzie (335)
Ghoul (2015)
Prečoooo?Ten kto dal Jákolovi peniaze na takúto hovadinu musel byť veľký dobrodruh.....ako študentský projekt by to možno šlo, bez ohľadu na to že to nepodarene vykráda Blééérvič a snaží sa parazitovat na Rostovskom mäsiarovi je to strašná zlátanina....jediné desivé je predstava,že by som mal žiť na Ukrajine a to je jedno v akej dobe.
Jurský svet (2015)
Na pár okamihov mi to pripomenulo "Deep blue Sea" len sa to odohráva na suchu...
Prebudím sa včera (2012)
Lepší dojem zomrel s nelogickým záverom.....
San Andreas (2015)
Jedno klišé zabíja druhé,fyzikálne zákony v USA už dávno neplatia, The Rock je stvorený pre vedľajšie úlohy a wrestling....ten tieň nikdy neprekročí,nebyť Daddario tak není načo pozerať.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Veľký náklad za 5.hviezd....jediné mínus je absencia Mad Gibsona aspoň v malom cameu!