Recenzie (12)
Predátor: Korisť (2022)
(Spoiler ) Všetko fajn okrem momentu kým 50kg indiánka nezvalila predátora ktorý bez problémov zdvihol grizzlyho. Povedzme si nedokázal to ani Schwarrzeneger v prvom dieli.
Van Helsing (2016) (seriál)
Ideálny seriál po práci kedy človek pred telkou zaspí. Pokiaľ prespíte epizódu nič sa nedeje, kľudne si ju domyslíte a nemusíte sa k nej vracať. Seriál je predvídateľný a nudný, nijako negraduje. Je tam pár dobrých častí, škoda toho nevyužitého potenciálu.
Little Voice (2020) (seriál)
Na prekvapenie príjemný seriál o tom že v živote nie všetko vychádza tak ako by si to človek prial. Za mňa super, už aj kvôli gitarovkám.
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (2003) (seriál)
Vynikajúci seriál, jediná škoda je že ho Sasha Alexander (Caitlin) opustila kvôli tehotenstvu, viac mi sedela do celej partie. Cote dePablo(Ziva) bola z môjho pohľadu strašný omyl.
V zajatí démonov 2 (2016)
Na tento film som bol včera v kine. Niektoré scény boli síce až prehnané a pripomínali skôr fantasy ako hororový žáner, no napriek tomu to bol obrovský zážitok a neľutujem návštevu kina. Vynikajúca Vera Farmiga, Patrick Wilson, a musím pochváliť aj výkony detských hercov. Myslím že z prípadov Eda a Lorraine Warrenových je ešte čo vyberať, tak dúfam že sa dočkáme aj tretieho dielu, samozrejme v podaní Jamesa Wana :-)
Malý princ (2015)
Malého princa som mal možnosť pozrieť si včera a veľmi sa mi páčil, a som veľmi rád že vznikol v tejto chorej dobe kedy sa na tie najväčšie hodnoty zabúda. Priznávam že po zhliadnutí filmu mám chuť sa pustiť aj do knihy ktorú som čítal už veľmi dávno :-). "Papierové" postavy vo filme sú veľmi vydarené.
Upírske denníky (2009) (seriál)
Prvá séria je možno trochu predvídateľná a presladená, no v druhej sérii keď sa objavia pôvodní upíri to začne byť naozaj zaujímavé. Bohužiaľ ku koncu štvrtej série sa s pôvodnými upírmi lúčime (kvôli seriálu The Originals) a tak upírske denníky začnú strácať na kvalite. Malá časť piatej série ešte prekvapí Damonovou minulosťou, no ďalej už tvorcovia seriálu v piatej a šiestej sérii nemajú čím prekvapiť. Osobne si myslím že seriál mohol skončiť štvrtou sériou, samozrejme iným záverom ako pôvodne. Pretože sledovanie piatej a šiestej série už bolo dosť nudné, navyšte tento rok začne 7. séria čo je podľa mňa obrovská chyba, no uvidíme, možno tvorcovia ešte prekvapia.
Kráľ Aztékov (2007)
absolútne hlúpy film s nechutnými scénami, že mi je z neho aj teraz na zvracanie.
Čeľuste 3 (1983)
Najhorší diel čeľustí, dokonca aj 4-ka je o čosi lepšia ako toto. No nešlo sa nesmiať pri zábere ako žralok rozbíja sklo, vyzeralo to ako animácia z powerpointu :D
Horná Dolná (2015) (seriál)
Tento seriál určite nie je pre každého. Využíva sa tu jednoduchý vidiecky humor s ktorým sa môžeme stretnúť v každej slovenskej dedinke. Dalo by sa povedať že seriál je nakrútený podľa skutočných príbehov :D. A mňa rozhodne baví.