Recenzie (123)
Cool Air (1999)
Nebojím se říct, že to je jedno z nejlepších a nejvěrnějších Lovecraftových adaptací...což je i trochu smutné, když se na to zpětně podívám, každopádně tohle je fakt hlavně komorní film a nezasvěceným to nic moc nedá.
Evil Dead (2013)
Cože? HD? Kde je VHS kvalita, kde je starý dvoudabing, kde je osmdesátkový gore, kde je všechno, co dělalo Evil dead tím správným hnusem? Chybí tomu surovost. Dřív to bylo krev sem, krev tam, znásilnění stromem... a tady byla jen špinavá holka s přezářenými čočkami, co olizuje nůž.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Perníková chaloupka zkřížená s Bladem a Matrix outfitem. Co na to říct, bylo to utrpení.
Tetsuo (1989)
Po shlédnutí tohoto filmu ještě můžu usoudit, že jsem na tom psychicky v pořádku, když nevymýšlím takové zrůdnosti. Ale jako u vrtačky jsem se smál jako u obědové scény v Braindead, tak si to ty tři určitě zaslouží.
Society (1989)
Jak bylo mnohokrát zmiňováno, hodinu se neuvěřitelně nudíte jako u norimberského projevu. Potom přijde půlhodinový zvrácený bizár největšího kalibru...a to je asi tak všechno. Na film, který se snaží tak šokovat, si mohli víc pohrát, jako hodinu neuvěřitelné nudy si nevylepší půlhodinkou zvrácené orgie vystřižené jak z Caliguly zkříženého Blobem.
Choď a pozeraj sa (1985)
Hodnocení si rozmyslím minimálně za tři roky, kdy budu mít zase dost veselých a cynických buněk se na to podívat, je to fakt síla. Že jsem si pobrečel? To ne, ale celý film a ještě dlouho po něm jsem byl teda myšlenkama úplně v prdeli.
Mazacia hlava (1977)
Film dodnes nechápu, nechápu jeho význam, nechápu jeho poselství, nechápu nic. Ale ta noční můra vržena na plátno byla tak bizarní a pořádně zvrácená, že mi to prostě přirostlo k srdci.
Kult hákového kríža (1998)
Film proti násilí a extremismu, který je beze sporu skvělý, ale hlavní myšlenka moc k lidem asi nedorazila, protože hodně lidí právě po tomto filmu zvedalo pravicí a holili hlavy...ale co, film je to víc než dobrý.
Fakjú pán profesor (2013)
Učitelství ve Třetí Říši aneb nejtrapnější výtvory německých komedií mě nikdy nepřestanou překvapovat. Sledování tohohle bolelo víc než DiCapriův oscarový proslov.
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Není jednoduché být nejlepším umělcem, vynálezcem, šermířem a pyrotechnikem, který přeskakuje svou dobu (hlavně teda účesem). Boha jeho jediného, i Mona Lisa z toho ztratila svůj úsměv a Ježíš se nedostavil na poslední večeři... a to jsem slyšel, že tam potom nacpali i Draculu. Chudák napichovač v renesanční florencii myslím napíchl jenom Leonarda.