Recenzie (128)
Hotel Continental (2023) (seriál)
Dobře natočená destruktivní řezničina, ala John Wick.
Minulé životy (2023)
Neskutečně mnoho hluchých míst, kde se vlastně nic neděje. Film mohl trvat klidně 30 min., do kterých by se vlezl celý děj.
Vražedná jazda (2023)
Trochu mi to připomnělo film Nebezpečná rychlost s Keanu Reevesem, akorát tam nebylo tolik střelby a výbuchů. Holt my diváci v dnešní době jsme náročnější. Bavil jsem se dobře, bez toho, že bych na to třeštil oči.
V mene nebies (2022) (seriál)
Příliš zdlouhavé a komplikované, ale přesto zajímavé a poučné. Bohužel jsem se nedodíval do konce, začaly mě ty řeči o víře nudit. Prostě mně to nevtáhlo do děje.
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
Ze začátku to vypadalo, že by to mohl být slušně natočený béčkový akčňák. Ale od poloviny filmu se na to nedalo dívat! Větší blbost jsem už dlouho neviděl. Neuvěřitelné, že tenhle film se promítá v kinech?!
Aftersun (2022)
Dějová linie je bez nějakých zvratů a překvapení. Otec s dcerou prožívající dovolenou, toť vše?! Zeptejte se kteréhokoli rozvedeného chlapa s dítětem a řekne vám barvitější příběh.
Starosta mesta Kingstown - Season 2 (2023) (séria)
Druhá série byla určitě chytlavější než ta první, u některých diváků jsem si všimnul, že to cítili opačně.
Elita (2018) (seriál)
Kdo se rád dívá na čepýření křídel mladistvých, kteří se předhánějí ve své vlastní dokonalosti, tak doporučuji.
1864 (2014) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů, co jsem během deseti let viděl! Skvělá režie, nádherná dojemná hudba a skvěle herecké výkony.
Line of Duty - Season 4 (2017) (séria)
Je to až neuvěřitelné, jak se dají důkazy podstrčit a překroutit. Detektivní příběhy s neuvěřitelným potenciálem, ale je třeba u toho trochu přemýšlet.