Recenzie (343)
Kame wa igai to hajaku ojogu (2005)
Neškodný veselý filmeček se spoustou výborného typicky japonského absurdního humoru.
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Zbytečně přeceňovaný film. Ale koukat se na to rozhodně dá.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Pro mě mnohem lepší než první díl!
Rocky Balboa (2006)
Yo, kašlu na ten závěrečný boxerský mač, to byl takový "rocky" standard. Kupodivu mě ale zaujal Stallonův scénář a celá ta dějová linka se synem a s barmankou Marií. Pěkný!
Narnia: Princ Kaspian (2008)
Překvapivě daleko lepší než první díl, ale pěkně se na to všecko kouká, je to akční a barevné a hlavně se to líbí děckám. Zbraně už tady naštěstí nerozdává Santa Claus, takže jsem spokojen.
Zonbi jieitai (2006)
Těhletěch zombie parodií se už natočilo stovky. Tahle nijak nevybočuje a ničím nepřekvapí. Být to o 75 minut kratší, tak jsem spokojen. V Zombie Strippers byly aspoň ty kozy. Tady je prd. I když červeně domalované výstřiky krve, které vypadaly jakoby je někdo dodělával ve Flashi celkem potěšiliy. JInak klasická amatérska sračka jakých jsou stovky. Waste of time...:o(
Divoké včely (2001)
Nemůžu si pomoct, ale tomuhle filmu jsem věřil úplně všecko.
Škola rocku (2003)
Jeden z mála filmů, které jsem s velkým potěšením dokoukal až do posledního titulku.
Uzumaki (2000)
Jeden z nejoriginálnějších horrorů, který kdy byl natočen.
Takmer dokonalý zločin (2000)
Slibně rozjetý příběh se od půlky stane lehce banální a předvítatelný, aby pak na konci spadnul na úroveň seriálů typu "Věřte - nevěřte". Tak co byla to pravda? Nebo jsme si to všechno jenom vymysleli? Odpověď se dozvíte na konci pořadu. :o(