Recenzie (939)
Fallout (2024) (seriál)
Neskutečně povedený scifi retro, co nemá obdoby!!!!! Amazon uplácal fakt klenot, kterej tady evidentně místní "KRITIBLBCI" totálně nepobrali a dál ujížděj asi u Kriminálky Anděl, protože jinak to nejde pochopit! V tomhle seriálu se povedlo ŮPLNĚ všechno, na co šáhli, takže mega kolosálních 95%
Out of Darkness (2022)
Neskutečně přehypovaná nuda!!!! Skvělá hudba, šikovná kamera, neuvěřitelná kravina s ultrablbým finále.... 20% za hudbu
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Naprosto skvěle natočený, výborný herci včele s Březinou a Bartoškou a dívání se smrtí do očí s úžasným nadhledem! 90%
Morbius (2022)
Vůbec nerozumim tý "odborný" nenávisti.... Za mě hodně dobrý a x násobně koukatelný než ty zvratky od Marvelu!!!!!!!
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Já se z toho Matěje asi zvencnu.... točí jednu divnoujetost za druhou a pořád toho kluka s talentem nemám kde docenit.... Tohle je fakt hrozný!!!!
Duna: Časť druhá (2024)
Je to nářez, je to dobrý, je to kosmický za 85%
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
tohle zatim povedený, fajn herci, dobrá atmoška, tak jen ať to pokračuje.... Nova na Voyo najednou celkem umí!!! 70%
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
začátek cajk, pak ale nuda nuda nuda a nekonečná turbonuda.... tohle teda nevyšlo! 40%
Temný prípad - Part 3 (2024) (epizóda)
Začíná to bejt docela krutá nuda.....
Bod obnovy (2023)
Excelentní probuzení žumpy zvaný ČESKEJ FILM!!! Příběh celkem plytkej, ale jinak.... Fakt pecka! Vizual neskutečnej, fajn postavy, vynikající kamera. Bravo a jen tak dál! Snad nepamatuju, kdy sem dal cz bijáku 70%