Recenzie (549)
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Dobré výkony (včetně té verbeže africké:)), ale přece jen je to na svou stopáž příliš "řídké" = ten film nemusel mít 2.15, ale klidně 1.30 a nic by se neztratilo. Škoda, jinak dobrý film...a smutná každodenní realita dneška.
Únik (2010)
Zajímavý film. Extra body za konec.
Zrodila sa hviezda (2018)
Nikdy jsem se o Lady Gaga nezajímal - měl jsem jí jen za nehezkou přiblblou pozérku...tady ale ukázala, že umí hrát, skvěle zpívá (čím více je ale hlavní hrdinka Ally a míň Lady Gaga, tím lépe) a dokáže ztvárnit nesmírně zajímavou postavu. Dlouho jsem měl Bradleye Coopera za herce jednoduchých přitroublých fešáčků...ale už dlouho je to pro mě Pan Herec a jeden z mých nejoblíbenějších herců vůbec. A jeho režisérský debut je prostě pecka! Dlouho jsem neviděl tak dobrý film, o smutných věcech, jasně, ale skvěle natočený. Jeden z mála filmů, kdy jsem chtěl jiný konec. Ale i tak to stálo za to. A první nástup Ally na velké pódium bylo něco prostě NEUVĚŘITELNÉHO, obrovská síla. Paráda, úžasný film!
Zootropolis (2016)
Tak tohle byla fakt pecka...kdyby pro nic jiného, tak kvůli pracovníkům dopravního oddělení a místnímu donu Corleonemu by to stálo za to vidět:). Ale je v tom hromada dalších věcí, každodenních drobnůstek a blbinek. Škoda českého překladu, který je podle mě dost odbytý, když tak na to přijde, tak názvem počínaje - proč česky zootropia, když je to myslím odkaz na zoo utopii? A hromada věcí se ztrácí a překladatelé nechali jen tak zmizet. Ale jinak skvělé, nádherná animace, velmi slušný příběh, blbiny a hravost, na hranici 5*.
LEGO® Batman vo filme (2017)
Vymazlená libovka...jen trošku váhám, jakému publiku je to určeno. Dospělým? Dětem? Ale už jen pro ty hlášky to stojí za podívání ("ne, Bruce Wayne bydlí u Batmana v podkroví" je geniální:)).
Páni kluci (1975)
Taková nenáročná oddychovka, neurazí. Výborná Janžurka, Augusta a Nárožný.
Drive (2011)
Atmosféra na 5*, Gosling opravdu válí (i když netuším, co se mu na sousedce líbí) - jeho ztvárnění nemluvného řidiče fakt nemá chybu...ale přece jen, čekal jsem víc. Film sráží nedostatek jakýchkoliv emocí a především velmi dlouhé (ale vlastně zbytečně) záběry, které by asi měly ty emoce odrážet...jenže ty tam prostě nejsou. Přesto stojí za kouknutí, výsledek 3*.
Bitva kuchařů (2017)
Příjemná oddechová věc, nebýt chvílemi určité "telenovelvosti", byly by to jasné 4*.I tak stojí za kouknutí.
Daredevil - Season 1 (2015) (séria)
Určitě jeden z těch lepších seriálů, vlastně až na určitou nevyváženost a pomalý začátek fakt slušné. Bez oblečku, jen v černém, to ale bylo víc cool:).
Korunný princ (2015) (TV film)
Vtipná pohádka, jedna z mála nových.