Recenzie (31)
Yes Day (2021)
Skvělý start, který navnadí diváka a pak to jde celé z kopce. Nakonec v půlce vypnuto.
Na třetí pokus (2018) (TV film)
Chvíli bude trvat, než se mi zregeneruje většina mozkových buněk.
SuperStar 2020 (2020) (relácia)
Co rok to větší mrdka. A minulý rok už to bylo v extrémních mrdkách.
Všem klukům: P.S. Stále tě miluju (2020)
Noah Centineo by měl už dostat nějakou pořádnou roli a dokázat všem, že je schopný zahrát i těžší role než ty, které dostává nyní.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Čekal jsem pouze na to, až se někdo na konci zvedne a hlasitě všem oznámí: "Tak to byla pěkná mrdka". Toto máme naštěstí za sebou a teď už jen doufat, že nám Disney následně doručí trilogii THE OLD REPUBLIC.
Euforie (2019) (seriál)
Euphoria satiricky vyobrazuje dnešní dobu a kritizuje v podstatě vše od drog až po sexualitu. Obrovský problém této série je, že dnešní generace se v tom bude krásně vidět a nepochopí celkovou myšlenku, kterou Sam Levinson měl. Zrežírované je to brilantně a já pevně doufám, že Labrinth dostane prostor dělat hudbu u dalších snímků.
Ibiza (2019)
Francouzské komedie vždy vedly a podle posledních kousků pořád budou.
Spider-Man: Ďaleko od domova (2019)
Na acting skills Zendayi se nedalo koukat.
Tajný život maznáčikov 2 (2019)
Velký špatný. Tohle prostě musíte vidět, abyste to pochopili.
Yesterday (2019)
Odkaz the beatles mohl být ztvárněn jinými způsoby a znatelně lépe. Tohle je prostě béčko se špatným obsazením, kde jsou průser i acting skills Lily James.