Posledné recenzie (21)
Jednotka samovrahov (2016)
Skvělej soundtrack a skvěle natočeno. Přesto mě to celkem zklamalo. Po hoodně dlouhém přemýšlení jsem sice dala 4*, ale je to spíš tak 3,52*. Tak jo, upřmíně, půlka lidí šla do kina jen aby viěla Jokera a Harley. A na to, jak moc byl Joker v traileru, ve filmu nebyl vůbec. Začalo to skvěle. Líbily se mi jednotlivé příběhy záporáků a to jak vznikla celá ta myšlenka. Pak už to šlo jen z kopce. Will Smith v roli Deadshota se mi vážně vůbec nezamlouval. Vlastně celá ta jeho role byla divně napsaná - Floyd jako milující táta a trapný vtipálek? V roli bych mnohem radši viděla Michael Rowea (Deadshot ze seriálu Arrow). *SPOILER ALERT* Ten závěr? Slaďárna typu "znám vás 20 minut, ale už jste moje druhá rodina a obětuju pro vás svůj život (R.I.P. El Diablo) a "sice jste jedni z nejhorších padouchů pod sluncem, ale já vás pustím jen tak běhat po světě". Co bylo pro mě ale největším zklamáním, byla potitulková scéna s Affleckem, kde jsem zjistila, že tohle celý bylo vlastně pokračováním celý série, začnající už Batmanem vs. Supermanem. Něco pozitivního nakonec - Margot Robbie aka Harley Quinn naprosto dokonalá!
My deti zo stanice Zoo (1981)
Když bych vzala film, jen jako film, možná by to bylo i na 5*. Ale (bohužel) jsem před shlédutím přečetla knížku, podle které to bylo natočené. Ano, je mi jasné že v knížce je toho vždy mnohem víc než ve filmu. Na ní mě totiž asi nejvíc fascinoval celý ten začátek a to, co jí dostalo tam, kde skončilo. To ve filmu bylo shrnuto tak v pěti minutách a nebyla tam z toho ani osmina.
Muž z ocele (2013)
Tenhle film byl na jednu stranu skvělej, na druhou příšernej. Hrozně se mi líbila třeba "stylizace" děje. Hrozně mě štvaly nekonečné pohledy Lois na Clarka a přehnaně dlouhé bitky, které se táhly celou poslední třetinu filmu. Ze začátku jsem si říkala, že tohle bude 5* film a proto mě vážně mrzí, že teď mu musím dát 3*.. Možná 3,5*....