Recenzie (104)
Barbie: Tajná agentka (2016)
Už jenom podle názvu ,,barbie-tajná agentka" poznáte jaká je to sračka.
Pojďte pane, budeme si hrát - Potkali se u Kolína (1965) (epizóda)
Moje tlusté dítě se z toho pozvracelo a trpělo a musel sem ho dát utratit.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Ty akční scény jsou dost dobře udělaný a někdy je to i docela napínavý,třeba scéna u večeře.Akorát sem čekal že to skončí nějakou velkou akcí nebo tak něco...
Divoký Django (2012)
Krve není nikdy dost!
Dievča na želanie (2009)
Strašná píčovina.Ze začátku to vypadalo dobře,ale pak to bylo pořád to samý,ta prostitutka mluvila s nějakým spisovatelem o svých kilentech,pak záběr na skupinu boháčů v letadle jak se baví o hovně,a takhle pořád do kola.
Nadržený těhulky (2009)
Je to nechutný,protože ten chlap vlastně mrdá do hlavy toho dítěte když tu ženskou klátí,takže to dítě se pak narodí jako fabián.
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Je to moc zdlouhavé,nudné a hlavní postavy jsou velice špatně zahrané.
Fabian (1980)
Nehrál v tom fabián,jak sem podle názvu předpokládal.Kamera je velice nevyvážená a celé je to odfláknuté.
Čierne Vianoce (2006)
Neni to sice děsivý a mohlo tam být víc lekaček,ale aspoň je to pořádně slasherovsky brutální.
Ohnivé tornádo (2015) (TV film)
Doufal sem že se to udrží na nula procentech,ale už je to na sedmi.No aspoň sem si to vyscreenshotoval když to ještě mělo unikátních 0%.Ten film je sračka všech sraček,má to snad nejhorší efekty co sem kdy viděl a viděl sem to jenom do půlky,víc bych nedal,to už by mi asi vykrvácely oči.