Posledné recenzie (3)
Mladé ninja korytnačky (1987) (seriál)
Seriál na kterém jsem vyrůstal a opáčko si dávám i teď a pořád super! Jednička mezi seriály! Bezkonkurenčně!
Resident Evil: Zánik (2007)
Jednička výborná, dvojka o něco horší, trojka o několik úrovní pod nimi. Film narazil na velký problém hned na začátku, v úvodní myšlence klonování, která vyústila v otřesný závěr filmu. Co se týče "mezi", tak jde o podobnou kvalitu jako měl RE2, což je aspoň něco pozitivního. Každopádně za špatně domyšlený závěr a né moc vhodně otevřený konec musím dát 2/5.
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Kdybych nečetl knihu, byl by díl pro mě zřejmě velmi chaotický, na druhou stranu je toto způsobeno počtem stran knihy a délkou filmu. Každopádně dobré pokračování s důležitými prvky nutnými pro další pokračování děje. Vidím to tak na 60 procent.